Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra superlove.dk (Netbutik) Handelsbetingelserne er senest opdateret den 09.12.20
.
Generelle oplysninger
Juridisk navn: Superlove ApS
CVR-nr.: 29637636
Adresse Nørregade 45, 1165 København K
Email: info@superlove.dk
Telefon: +45 33 12 22 55
.
Webshop
På www.superlove.dk kan du bestille varer i vores webshop.
Alle priser er dagspriser inkl. moms og opdateres løbende. Når du handler med superlove.dk indgås aftaler på dansk.
Der er ikke mulighed for at se tidligere ordrer ved en login-mulighed på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til info@superlove.dk
Du skal være fyldt 18 år for at handle på superlove.dk - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder.
Websitet opdateres dagligt.
.
Butikkerne
For varer købt i butikken i Nørregade gælder følgende returregler:
30 dages fuld returret (penge gives retur mod gyldig bon)
Har du byttemærke byttes varen til anden vare mod gyldig bon.
.
Norske kunder
Vores norske kunder kan læse mere HER
.
Sådan handler du hos os
For at foretage et køb skal du igennem følgende trin:
- Find den/de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
- Indtast dine personlige oplysninger.
- Vælg forsendelse/betalingsmåde.
- Godkend vores forretningsbetingelser.
- Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.
.
Betaling
Hos www.superlove.dk kan der betales med: Dankort, Mastercard, VisaElectron, E-Dankort, Visa/Dankort, JCB,Maestro, Mobilepay og Viabill.
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.superlove.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra superlove.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Data, du sender i forbindelse med køb, betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken Superlove.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Du har ingen risiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.
.
Betaling via ViaBill
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Har du allerede en Viabill konto, koster det 39 kr. i gebyr hver måned. Du kan læse mere om viabill her.
.
Fragt og levering
Vi behandler alle ordrer på hverdage. Ved bestilling inden kl. 12 på hverdage, sender vi samme dag. Derfra går der 1-2 dage, før du modtager din pakke ved levering i Danmark.
Gratis fragt ved levering til Post Nord opsamlingssted ved køb fra 495,-
Gratis fragt ved levering til firmaadresse i Danmark ved køb fra 495,-
Gratis fragt ved afhentning i butikken i Nørregade
Ved levering til privatadresse i Danmark samt ved køb under 495,- er fragtprisen 39,-
Post Nord har også omdeling af pakker om lørdagen, og her gælder samme priser.
Under udsalgsstart/rabat-kampagner samt i december kan der forekomme længere leveringstid grundet travlhed.
Vi benytter Post Nord til vores forsendelser indenlands, og de bliver sendt som forsikret pakkepost. Post Nord leverer også pakkepost ud om lørdagen.
Vi kan også efter ønske sende varer i maxi brev - dog på kundens ansvar.
Vi forbeholder os retten til at sende mindre varer som brev, forudsat de kan være i modtagers postkasse. De vil i så fald sendes direkte til modtagerens adresse og ikke til et opsamlingssted.
Ekspeditionstiden er normalt 1-2 hverdage + levering, afhængigt af Post Nord.
Levering af varer fra superlove.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.
I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, bedes du kontakte os med henblik på, at vi sammen finder den bedste løsning.
Vi tager kontakt til PostNord, så pakken kan spores og findes. Dette er i mange tilfælde nok til at få pakken frem til modtageren.
Er pakken, efter endt efterlysning, ikke til at finde, og ønsker du fortsat varen leveret, fremsender Superlove.dk om muligt en ny leverance uden beregning. Er dette ikke muligt krediteres varen.
Udenlandspakker/Shipping outside Denmark
Vi sender ordrer på minimum 300 ddk til europæiske lande med UPS eller Post Nord.We ship orders on minimum 300 ddk to European contries with UPS or Post Nord.
EU lande/EU countries: 10 €
Norge/Norway: 150 dkk
Momsen fratrækkes automatisk på hele ordren. Ved modtagelse skal påberegnes at betale moms og toldekspeditionsgebyrer.
Sverige/Sweden: 49 sek. Gratis fragt ved køb fra 500 sek. Bestilling via www.superlove.se
We ship daily!
.
Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i superlove.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
.
Fortrydelsesret
Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du handler på www.superlove.dk
Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse. Hvis du ikke afhenter din pakke og den returneres til os, så fratrækker vi 100,- i ekspeditionsgebyr.
.
Ombytning til anden vare
Ønsker du en anden størrelse eller model gør du følgende:
- Udfyld retursedlen, der fulgte med i pakken med din ordre
- Send varerne retur til os med vedlagte returlabel uden på pakken. Ved anvendelse koster det 39,- som vi fratrækker i dit tilgodehavende fra den/de varer, der returneres.
- Læg en ny ordre på de varer, du ønsker i stedet.
Vi krediterer den returnerede ordre til den konto, du brugte ved købet, når vi modtager forsendelsen.
Du hæfter selv, hvis der opstår en skade under transporten.
Bemærk at vi ikke accepterer pakker sendt pr. efterkrav og pakker sendt som "postpakke uden omdeling".
.
Returner i butikken
Du kan også fortryde ved aflevere varerne personligt på nedenstående adresse (i vores fysiske butik). Husk altid at medbringe din faktura.
Superlove
Nørregade 45
1165 København K
Send varerne retur
Send dine varer tilbage nemt og billigt.
Vi har vedlagt en returfragtlabel i din ordre, som kan sættes uden på din returpakke og anvendes i Danmark.
Ved anvendelse koster det 39,- som vi fratrækker i dit tilgodehavende fra den/de varer, der returneres.
Du hæfter selv, hvis der opstår en skade under transporten.
Bemærk at vi ikke accepterer pakker sendt pr. efterkrav og pakker sendt som "postpakke uden omdeling".
.
Vi har gjort det billigere for dig med et postlabel til 39,- som du finder her:
Varen sendes til/afleveres hos: Superlove, Nørregade 45, 1165 København K.
Husk at medsende fyldestgørende informationer i pakken - eksempelvis kopi af faktura og returseddel samt navn og kontaktinfo.
.
Returformular
Du modtager en returformular med din ordre, men skulle du mangle den, kan du finde den her: Download returformular
.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Din fulde fortrydelsesret bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt – fx. hvis varen lugter af røg eller parfume, hvis der er spor efter makeup samt hvis vare/emballage/mærker er beskadiget eller mangler.
Vurderes en vare, at have været brugt eller mangler den væsentlig emballage, kan dette i nogle tilfælde ses som en værdiforringelse og du kan dermed i disse tilfælde ikke regne med, at få det fulde beløb retur.
Varen må selvfølgelig gerne prøves på jvnfr. reglen om almindelig håndtering. Dvs du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af faktura eller forudgående korrespondance.
Varer købt ved brug af tilgodebevis/gavekort kan returneres, dog kun mod udstedelsen af nye bevis/kort.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
.
Gaver/Byttemærke
Har du købt varer, der skal gives som gave, kan du skrive det i kommentarfeltet, når du går til Betaling. Skriv gerne, hvornår varen skal gives, så sætter vi et byttemærke på. Med et byttemærke kan varerne ombyttes til andre varer eller et tilgodebevis, hvis de returneres sammen med en gyldig faktura.
Penge gives retur til samme konto med en gyldig faktura 30 dage fra leveringsmodtagelsen. Vi kan ikke overføre penge til en anden konto end den, der blev brugt til selve købet.
Vi pakker gerne dine gaver fint ind. Vælg muligheden, når du går til betaling.
.
Reklamation
Alle varer, der er købt på superlove.dk eller i vores fysiske butik, er omfattet af købslovens regler om to års reklamationsret.
Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden to år efter købet.
Du skal dog være opmærksom på, at der er flere varer, der ifølge Forbrugerstyrelsen har en holdbarhed, eller en normal levetid, der er kortere end 2 år. Dette gælder for de fleste beklædningsstykker.
Derudover er der en række omstændigheder, der gør sig gældende, når der skal tages stilling til reklamationsret.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, der er opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Din reklamationsret bortfalder, hvis manglen er opstået, som følge af fejlagtigt brug eller misligholdelse af varen. Vær derfor opmærksom på dette, inden du reklamerer.
Hvad gør du, hvis din vare går i stykker/er defekt?
Hvis din vare går i stykker eller er defekt, bedes du henvende dig i vores fysiske butik med varen, det drejer sig om, og din bon eller faktura. Hvis du ikke har mulighed for at komme i vores butik, bedes du i stedet sende en mail til info@superlove.dk med billeder af varens mangler/fejl og billede af bon eller faktura/ordrenummer. Du skal henvende dig inden for en rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen.
Afhængig af situationen og leverandøren kan det være nødvendigt at få sendt den reklamerede vare ind til os, hvis du har kontaktet os over mail.
Hvordan fungerer en reklamation?
Når vi har modtaget varen/billeder af varen, opretter vi en reklamation hos leverandøren. Det er dem, der i sidste ende vurderer, hvad der skal gøres i den specifikke sammenhæng. En reklamationssag kan tage op til 4 uger, men vi behandler dem så hurtigt som muligt. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, kreditering eller nedslag i pris.
.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@superlove.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal HER.
I den forbindelse, skal vi oplyse, at vores email er info@superlove.dk
.
Privatlivspolitik og Cookies
Læs mere om persondatapolitik og vores brug af cookies.
.
Logistik
Logstatistik bruges på www.superlove.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vores website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.superlove.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.
.
Persondatapolitik
For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og mail-adresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig (derfor videregives dine oplysninger kun til PostNord eller UPS) - eller ringe til dig hvis varen er i restordre eller udsolgt.
Personoplysningerne registreres hos Superlove ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.superlove.dk er Superlove ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@superlove.dk.
.
Din godkendelse
Ved at bruge superlove.dk website, tillader du os at opsamle information, som beskrevet her på siden. Hvis vi i fremtiden ændrer vores informationspolitik, vil det blive skrevet på denne side.
.
Ophavsret
Vi fastholder vores ophavsret på billeder og tekst vi selv har taget og skrevet på dette site. Skulle du føle dig fristet til at låne disse billeder og tekster uden vores samtykke, så vil vi fakturere dig 2.000,- pr. billede samt 500,- pr. tekst.