Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra superlove.dk (Netbutik) Handelsbetingelserne er senest opdateret den 17.08.18

Generelle oplysninger

Juridisk navn: Superlove ApS
CVR-nr.: 29637636
Adresse Nørregade 45, 1165 København K
Email: info@superlove.dk
Telefon: +45 33 12 22 55

Butikkerne

For varer købt i butikkerne i Nørregade og Gothersgade gælder følgende returregler: 
14 dages fuld returret (penge gives retur mod gyldig bon)
Udsalgsvarer og nedsatte varer byttes ikke og tages ikke retur.

Webshop

På www.superlove.dk kan du bestille varer i vores webshop.
Alle priser er dagspriser inkl. moms og opdateres løbende. Når du handler med superlove.dk indgås aftaler på dansk. 
Der er ikke mulighed for at se tidligere ordrer ved en login-mulighed på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til info@superlove.dk
Du skal være fyldt 18 år for at handle på superlove.dk - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder.
Websitet opdateres dagligt.

Norske kunder

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb skal du igennem følgende trin:

- Find den/de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 
- Indtast dine personlige oplysninger. 
- Vælg forsendelse/betalingsmåde. 
- Godkend vores forretningsbetingelser. 
- Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Betaling

Hos www.superlove.dk kan der betales med: Dankort, Mastercard, VisaElectron, E-Dankort, Visa/Dankort, JCB,Maestro, Mobilepay og Viabill (du kan læse mere om viabill her)
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.superlove.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra superlove.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 

Data, du sender i forbindelse med køb, betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Superlove.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Du har ingen risiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.

Fragt og levering

Vi behandler alle ordrer på hverdage. Ved bestilling inden kl. 12 på hverdage, sender vi samme dag. Derfra går der 1-2 dage, før du modtager din pakke ved levering i Danmark. 

Gratis fragt ved levering til Post Nord opsamlingssted ved køb fra 300,-
Gratis fragt ved levering til firmaadresse i Danmark ved køb fra 300,-
Gratis fragt
 ved afhentning i butikken i Nørregade

Ved levering til privat adresse i Danmark samt ved køb under 300,- er fragtprisen 39,-

Post Nord har også omdeling af pakker om lørdagen, og her gælder samme priser.

Du skal selv betale fragten for varer, der returneres/ombyttes. 
Vi har gjort det billigere for dig med et postlabel til 39,- som du finder her:

button_returlabel_1_.png

Bemærk, at vi ikke modtager returpakker sendt pr. efterkrav eller som "postpakke uden omdeling". 
Som hovedregel sender vi ordrer ud fra dag til dag.
Under udsalgsstart/rabat-kampagner samt i december kan der forekomme længere leveringstid grundet travlhed.

Udenlandspakker/Shipping outside Denmark with UPS: 
EU lande/EU countries: 10 € 
Norge/Norway: 75 dkk 
Sverige: 49 ddk
Alle andre lande/All other countries: 20 € 

We ship daily! 

Vi sender alle ordrer på over 299 dkk inkl. fragt momsfrit til alle lande uden for EU. Ved modtagelse skal påregnes at betale moms og toldekspeditionsgebyrer gældende for indeværende land/ We ship all orders over 299 dkk incl. shipping taxfree to all countries outside EU. The tax will be deducted manually. Upon receipt you are expected to pay VAT and customs fee applicable to this country.


Pakker til udlandet sendes med UPS.
Vi benytter Post Nord til vores forsendelser indenlands, og de bliver sendt som forsikret pakkepost. Post Nord leverer også pakkepost ud om lørdagen. 
Vi kan også efter ønske sende varer i maxi brev - dog på kundens ansvar.
Vi forbeholder os retten til at sende mindre varer som brev, forudsat de kan være i modtagers postkasse. De vil i så fald sendes direkte til modtagerens adresse og ikke til et opsamlingssted. 

Ekspeditionstiden er normalt 1-2 hverdage + levering, afhængigt af Post Nord. Der tages forbehold for forsinkelser pga. Post Nord eller tredjeparter, der er uden for superlove.dk´s kontrol. 
Levering af varer fra superlove.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.

Risikoen for varerne

Risikoen for varer købt i superlove.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.superlove.dk
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Du kan også fortryde ved aflevere den personligt på nedenstående adresse (altså i vores fysiske butik). Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse.

Superlove
Nørregade 45
1165 København K

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Bemærk at vi ikke accepterer pakker sendt pr. efterkrav og pakker sendt som "postpakke uden omdeling". 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Vi har gjort det billigere for dig med et postlabel til 39,- som du finder her:

button_returlabel_1_.png

Du modtager en returformular med din ordre, men skulle du mangle den, kan du finde den her: Download returformular


Varens stand, når du sender den retur

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes fuldt, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Dette gælder også original emballage og prismærker. 

Din fulde fortrydelsesret bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt – fx. hvis varen lugter af røg eller parfume, hvis der er spor efter makeup samt hvis vare/emballage/mærker er beskadiget eller mangler. 
Vurderes en vare, at have været brugt eller mangler den væsentlig emballage, kan dette i nogle tilfælde ses som en værdiforringelse og du kan dermed i disse tilfælde ikke regne med, at få det fulde beløb retur. 
Varen må selvfølgelig gerne prøves på jvnfr. reglen om almindelig håndtering. Dvs. at du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi. 


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af faktura eller forudgående korrespondance.
Varer købt ved brug af tilgodebevis/gavekort kan returneres, dog kun mod udstedelsen af nye bevis/kort.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Henvend dig enten i butikken eller på info@superlove.dk med dit ordrenummer eller foto af kvitteringen. Det hjælper os i behandlingen af din reklamation, hvis du kan sende et billede af fejlen.

Vi ved godt, det kan være træls at vente, derfor behandler vi reklamationer hurtigst muligt. Der kan dog godt gå op til 14 dage, mens vi kommunikerer og sender varen til producenten.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

Superlove
Nørregade 45
1165 København K

Bemærk at vi ikke accepterer pakker sendt pr. efterkrav og pakker sendt som "postpakke uden omdeling".
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@superlove.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal HER.
I den forbindelse, skal vi oplyse, at vores email er info@superlove.dk

Privatlivspolitik og Cookies
Logstatistik

Logstatistik bruges på www.superlove.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vores website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.superlove.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.

Persondatapolitik

For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og mail-adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig (derfor videregives dine oplysninger kun til PostNord eller UPS) - eller ringe til dig hvis varen er i restordre eller udsolgt. 
Personoplysningerne registreres hos Superlove ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på www.superlove.dk er Superlove ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@superlove.dk.

Din godkendelse

Ved at bruge superlove.dk website, tillader du os at opsamle information, som beskrevet her på siden. Hvis vi i fremtiden ændrer vores informationspolitik, vil det blive skrevet på denne side.

Ophavsret

Vi fastholder vores ophavsret på billeder og tekst vi selv har taget og skrevet på dette site. Skulle du føle dig fristet til at låne disse billeder og tekster uden vores samtykke, så vil vi fakturere dig 2.000,- pr. billede samt 500,- pr. tekst.